Internetmarketing blog bijhouden
Sinds kort hou ik een internetmarketing blog bij, dit doe ik aan de hand van teksten over de nieuwtjes en trends op het gebied van internetmarketing. Een internetmarketing blog biedt voornamelijk informatie voor mensen die nieuw zijn op dit gebied en op de hoogte gehouden willen worden. Mijn internetmarketing blog begon als een hobby, maar toen ik steeds vaker mailtjes kreeg van derden, besloot ik er een dienstverlening van te maken. Wat nu aardig goed werkt moet ik zeggen! Ik ben er zeer tevreden over en blij dat ik deze stap heb gezet.
Goede scores op internetmarketing blog
Er zijn goede scores op mijn internetmarketing blog, dagelijks krijg ik zo’n 2000 bezoekers, want erg veel is, en ik heb een klantenbestand van ongeveer 100 man die elke week een nieuwsbrief krijgen met nog meer informatie. Ik leer ze als het ware hoe ze op kleine schaal hun eigen internetmarketing kunnen uitvoeren. Ook schakel ik andere bedrijven in die mijn klanten kunnen helpen. Zo krijg ik een percentage van elke nieuwe opdracht, wat een goede deal is. Het werkt goed en de klanten zijn ook allemaal erg tevreden, dat vind ik fijn om te horen. Ik voel mij erg prettig bij deze manier van werken, ik kan namelijk zelf bepalen wanneer ik er mee bezig ga en deel dus mijn eigen uren in. Ook kan ik wel eens gebeld worden, maar ik heb vaste tijden waar op ik bereikt kan worden. Dit werkt goed, want die uren zitten meestal helemaal vol. Door dat ik vaste contacten heb met meerdere internetmarketing bureaus, weet ik nu nog meer over de huidige trends. De internetmarketing blog is erg informatief en laat je vooral kennen met de wereld van het internet. Wanneer je je marketing grootschalig aan wil pakken, verwijs ik de klanten automatisch door naar de bureaus waar ik een connectie mee heb gemaakt. Zo is iedereen uiteindelijk tevreden!